transformatie-angela

Transformatie Angela – 25 kilo afgevallen

Vandaag deelt Angela haar transformatie op mijn blog. Zij is 25 kilo afgevallen nadat ze zich niet meer prettig voelde op vakantie in haar bikini. Hoe ze dat deed? Ze deelt haar verhaal met je op mijn blog!

Wie is Angela?
Ik ben Angela, 27 jaar en woon in Rotterdam. Ik werk als manager bij Albert Heijn. Ik hou van reizen en leuke dingen doen met mijn vriendinnen/zussen. Je kunt haar volgen op mijn Instagram account of mijn YouTube kanaal.

Hoeveel ben je afgevallen?
25 kilo

Wanneer ging de knop om?
Tijdens vakantie met mijn zusje. Ik voelde me niet meer gelukkig en dat besef kwam toen ik in mijn bikini 8 dagen rond liep. In Gran canaria heb ik met haar besloten dat we na de vakantie zouden starten met afvallen.

transformatie-angela
Hoe heb je het aangepakt?
Ik heb iedere dag bijgehouden wat ik mocht eten en dit iedere week naar mijn zusje gestuurd. Zo hielden we elkaar scherp. Het was voor mij echt een compleet ander eetpatroon ontwikkelen. Ik at iedere dag wel lekkere broodjes, snoep, koek, chips en dronk daarbij heel veel taksi en cassis. Ik heb me heel erg verdiept in welke producten gezond of ongezond voor me waren. Dit was heel confronterend maar wel echt nodig! Daarnaast begon ik met hardlopen, dit heb ik vervolgens uitgebreid naar lessen in de sportschool. Elke les heb ik uitgeprobeerd; boksen, zumba, kangoojumps alles heb ik geprobeerd. Maar nu doe ik eigenlijk alleen nog maar krachttraining.

Sport je en hoe vaak?
Ik sport elke week 5 a 6 dagen. Ik doe 2 maal benen/billen training en 2 keer bovenkant training verdeeld in voor en achterkant. Daarnaast vind ik het heerlijk om te wandelen of te fietsen. Ik heb geen auto en vind het heerlijk om lekker buiten te zijn. Zeker als het mooi weer is ga ik na een lange werkdag even uitwaaien in het park/strand.

Hoe ziet jouw eetpatroon eruit?
Wat ik ongeveer eet op een dag: als ontbijt neem ik een shake van water, havermout, banaan en eiwitpoeder. Tussendoor kwark met noten. Mijn lunch is iedere dag wisselend. Als basis crackers, rijstewafels of volkorenboterhammen. Als beleg kies ik magere dingen zoals runderrookvlees, smeerkaas, rosbief, kipfilet etc. Daarbij eet ik lekker sla, komkommer, tomaat, paprika. Dan neem ik nog een tussendoortje, bijvoorbeeld 2 gekookte eitjes, een eiwitreep of 2 rijstwafels met pindakaas. Mijn diner wisselt ook, ik neem 75 gram rijst, pasta, (zoete) aardappels en daarbij mager vlees of vis. Daarbij onbeperkt groenten. Voor het slapen gaan eet ik vaak kwark met ananas. Eens per week neem ik cheatmeal. Dit is iedere week anders. Ik kijk waar ik het meeste trek in heb en ga dan vaak uit eten of lekker patat met frikadellen eten voor de buis, heeeerlijk!

transformatie-angela
Wat voor tip heb je voor mensen die ook bezig zijn met een transformatie?
Wat mij heel erg heeft geholpen in mijn transformatie is dingen doen waar ik gelukkig wordt. Ik ben in het trainen echt op zoek gegaan naar wat ik leuk vind, welke training bij mij past. Daarbij vindt ik het belangrijk om dingen voor jezelf te doen. Andere meningen zijn hierin niet belangrijk. Blijf bij jezelf, houd je vast aan je eigen doel en vergelijk jezelf niet met anderen. Op die manier wordt je het gelukkigst 😉

Meer transformaties
Op mijn blog staan nog heel veel andere mooie transformaties, voor meer inspiratie kijk even in deze rubriek! Wil jij ook jouw transformatie delen op mijn blog? Stuur dan een mailtje inclusief een goede voor- en nafoto naar info@essiehealthylife.nl en wie weet staat jouw verhaal hier binnenkort!

Liefs Ester

Laat een reactie achter!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*